Praca wszystkich zespołów oceniana będzie według poniższych kryteriów.
Kryteria oceniania
|
6p.
|
5p.
|
4p.
|
1p.
|
0p.
|
1.
Wartość merytoryczna
|
Wyczerpująca, bezbłędna realizacja tematu wzbogacona
o własne propozycje.
|
Temat w pełni zrealizowany, bez błędów merytorycznych.
|
Temat zrealizowany
ale treść jest uboga
|
Temat zrealizowany pobieżnie.
|
Temat nie został zrealizowany, zgromadzono niewłaściwe materiały.
|
2. Poprawność stylistyczna
i ortograficzno-gramatyczna
|
Opracowanie w pełni poprawne pod względem stylistycznym, ortograficzno-gramatycznym.
|
Poprawna pod względem stylistycznym, ale zawiera błędy ortograficzno-gramatyczne.
|
Opracowanie zawiera 1 błąd ortograficzny, gramatyczny lub stylistyczny.
|
W opracowaniu występują nieliczne błędy ortograficzne, gramatyczne lub stylistyczne.
|
Opracowanie zawiera liczne błędy stylistyczne, ortograficzno-gramatyczne
|
3. Pomysłowość wykonania zadania
|
Prezentacja interesująca, przejrzysta, ciekawa szata graficzna. Łatwa nawigacja.
|
Prezentacja estetyczna, czytelna, ciekawa graficznie, właściwie rozmieszczone informacje.
|
Prezentacja estetyczna, czytelna, słabo dobrana grafika, co zakłóca właściwy odbiór
|
Prezentacja mało czytelna, źle dobrane kolory lub niewłaściwie rozmieszczone informacje.
|
Prezentacja nieestetyczna, nieprawidłowo sformatowana, źle dobrana grafika lub jej brak.
|
4.
Współpraca
w zespole
|
Doskonała współpraca wszystkich członków zespołu.
|
Dobrze zorganizowana praca zespołu, brak konfliktów.
|
Właściwe zorganizowana praca zespołu, wystąpiły drobne konflikty.
|
Słaba współpraca
w zespole, przeważa praca indywidualna.
|
Brak współpracy
w zespole, praca chaotyczna, wystąpiły konflikty.
|
5.
Terminowość
|
Wszystkie etapy pracy wykonane
w terminie.
|
Niedotrzymanie terminu jednego z etapów.
|
2 - 3 etapy zakończone po terminie.
|
Zespół nie zakończył
w terminie większości etapów.
|
Prezentacja nieukończona
|
30 pkt. - celujący (6)
29 – 27 pkt. - bardzo dobry (5)
26 -23 pkt. – dobry (4)
22 – 15 pkt. – dostateczny (3)
14 – 9 pkt. – dopuszczający (2)